۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۹۱۷۰۰
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا:

مشکلات معیشتی محصول مدیریت جریان فتنه است|به جای پاسخگویی مدعی شده اند

مشکلات معیشتی محصول مدیریت جریان فتنه است|به جای پاسخگویی مدعی شده اند
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: جریانی که با عقبه فتنه در لایه های مدیریتی نفوذ پیدا کرده باید پاسخگوی وضعیت موجود معیشتی جامعه باشند.

آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گرامیداشت سالگرد حماسه 9 دی گفت: 9 دی نشانه حضور غیرتمندانه ملت در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب و نشانه بصیرت مردم در شناخت دشمن و حضور در صحنه در جهت مقابله با دشمن است.

وی افزود: حماسه 9 دی نشانه انسجام ملی در دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی و ولایتمداری مردم ایران است، 9 دی روز هوشیاری برای مقابله با فتنه های جدید دشمن است، فتنه به دنبال دو قطب کردن جامعه بود و نباید فتنه 88 را نزاع بین چپ و راست و گروه های سیاسی دید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که فتنه 88 یک حرکت براندازانه بود، اظهار داشت: جریان فتنه تلاش کرد که خود را بازسازی کند و از طریق نفوذ در لایه های مدیریتی از رهگذر فرصتی که نظام و ملت برای انسجام و وحدت قرار می دهند تلاش کردند که خود را بازسازی کنند و در لایه مدیریتی کشور حضور فعالی داشته باشند.

وی ادامه داد: تجربه برجام و این که از حق مسلم ملت ایران در برجام عقب نشینی شده نتیجه تفکر جریان تکنوکرات و جریانی است که دلبسته به کدخدا هستند که عقبه های آنان را باید در فتنه 88 جست وجو کرد، باید بگوییم این که تحریم ها بعد از برجام نه تنها کمتر نشده بلکه ببشتر شده دنباله های مدیریت فتنه گران است.

آیت الله کعبی با بیان این که فتنه گران حامی یک جریان مدیریتی در کشور هستند، ابراز داشت: امروز فتنه گران تلاش می کنند خودشان را بازسازی کنند، باید فتنه های جدید را بشناسیم و با آن مقابله کنیم، در حال حاضر جریان فتنه و جریانی که با عقبه فتنه در لایه های مدیریتی کشور نفوذ پیدا کرده باید پاسخگوی وضعیت موجود معیشتی جامعه باشند.

وی عنوان کرد: این جریان ها به جای ادعا و گزافه گویی باید پاسخگوی این وضعیت باشند، مشکلات معیشتی موجود محصول مدیریت افرادی است که حامی فتنه گران محسوب می شوند و با حمایت فتنه گران سر کار آمدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: متأسفانه کسانی که امروز باید پاسخگوی وضعیت فعلی باشند مدعی شده اند، در 9 دی و 40 سالگی انقلاب، عبرت از تجربه برجام باید پلی برای اصلاح اوضاع معیشتی مردم باشد.

وی اضافه کرد: هرجا موفقیتی وجود دارد نشانه هدایت های رهبر معظم انقلاب، حضور ملت ایران در صحنه و مقاومت است، ملت ایران این راه پر پیچ و خم را جلو رفته و می داند اگر ایستادگی نشود نمی توانیم به قله برسیم، هزینه عقب نشینی بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است، این درسی است که باید از 9 دی و مقابله با فتنه گران بگیریم.

ارسال نظرات